سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیواره هوا

 

دیواره هوا که این نصب مانع فعال را فراهم می کند و می تواند دو درجه حرارت مختلف را حفظ کند ، حتی با وجود عدم وجود دیوار فیزیکی یا درب. اما آنچه پرده هوا نیز فراهم می کند ، مانعی است نه تنها در دمای بیرون بلکه برای آلودگی هایی مانند گرد و غبار ، آلاینده های هوا و حشرات.

 

این بدان معناست که اگر محصولاتی را در منطقه ای ذخیره می کنید که باید در زیر دمای اتاق نگهداری شوند ، اما همچنین در معرض خطر لکه برداری از بو و یا آلاینده های حامل هوا هستند ، می توانید محیط را بسیار پایدار نگه دارید و مانع از آن شوید. کالاها از لکه دار شدن یا خراب شدن

 

کاهش آلودگی و بهبود کیفیت هوا

بسیاری از واحدهای تولیدی و انبارداری در مقیاس بزرگ در شهرکهای صنعتی با ترکیبی بسیار متنوع از مشاغل مشترک در واحدهای همسایه مستقر هستند. این بدان معناست که هر چه آلوده کننده هوا واحدهای دیگری تولید کند می تواند در املاک بگردد و بر کیفیت هوا در واحدهای دیگر تأثیر بگذارد.

 پرده هوا

 

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک انبار توزیع همسایه داشته باشید که ناوگان تحویل را اداره می کند و وسایل نقلیه ای دارد که با موتورها برای مدت طولانی کار می کنند. دودهای اگزوز در بهترین زمانها خوشایند نیستند ، اما اگر به داخل ساختمان شما بیفتند ، می تواند محیط کاری بسیار ناراحت کننده ای را برای کارمندان شما ایجاد کند و می تواند با ایجاد سپرده های ناسالم بر سهام یا ماشین آلات شما تأثیر منفی بگذارد.

 

به همین دلیل منطقی است که یک پرده هوای صنعتی نصب شود تا محیط کار شما از آلودگی و گرد و غبار خارجی ، گرد و غبار و آلاینده ها در امان نماند.

 

دریغ نکنید که با مرور محصولات موجود در وب سایت ما ، در مورد خدمات طراحی و نصب پرده هوا صنعتی اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا با تیم دوستانه ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای شما صحبت کند.

کریت

اگرچه مفهوم درهای هوا مانند چیزی است که از یک فیلم علمی تخیلی پرنعمت بیرون می آید ، اما بسیار ساده است و درک آن آسان است. احتمال اینکه صدها پرده هوا را پشت سر بگذارید (همانطور که به آنها گفته می شود) نیز وجود دارد ، اما هیچ تصوری نداشتید. آنها معمولاً در ساختمانهای تجاری ، مراکز درمانی ، بیمارستانها ، فست فودها و سایر ساختمانهای تجاری و صنعتی نصب می شوند. آنها به ندرت در خانه ها دیده می شوند.