سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرده های هوا چگونه کار می کنند

ک مشکل اساسی هستند که تا حد زیادی به کیفیت پایین هوا در محیط داخلی نسبت می دهند. هنگامی که از روش هایی برای سیر کردن خود در برابر آلاینده های در فضای باز استفاده نمی کنید ، می توانید بر محیط هوای داخلی خود تأثیر بگذارید. به عنوان یک تجارت ، 

درجه حرارت داخلی بهبود یافته

دمای داخلی مداوم به معنای راحتی بیشتر - همراه با کیفیت هوا بهتر در محیط داخلی. با درهای هوا و پرده های نواری که در ساختمان شما نصب شده است ، می توانید در هنگام دریافت محموله و ارسال به خارج ، به طور موثر دما و راحتی را حفظ کنید . این همچنین باعث کاهش صورتحساب انرژی و صرفه جویی در هزینه های تجارت شما می شود.

 

امروز با کیفیت هوای داخل خود کمک بگیرید

DACO برای کمک به ارائه راه حلهای هوشمند برای نیازهای تجارت شما اینجاست. ما در اینجا هستیم تا به هر سؤالی که در مورد درهای هوا و پرده های نواری دارید و چگونه آنها می توانند به بهبود محیط کار امکانات شما کمک کنند پاسخ خواهیم داد.

لاینده ها ی

برای زمستان با پرده های هوا تجاری آماده شوید

توسط Daco Corp | 22 ژانویه 2020 | پرده هوا | 0 نظر

 

پرده هوا

هوای سرد می تواند برای صاحبان مشاغل ، کارمندان و مشتریان مشکلات زیادی ایجاد کند. در ماه های زمستان ، جلوگیری از ورود هوای یخی از تأسیسات شما و پایین آمدن دمای ساختمان ، به طور فزاینده دشوار می شود. میزان کار که بخاری برای حفظ دمای داخلی تأسیسات باید انجام دهد قابل توجه است. یک چیز وجود دارد که می تواند این سناریو را کاملاً تغییر دهد و آن پرده های هوایی تجاری است .

پرده های هوا عملکردی مشابه درهای نوار وینیل دارند . آنها هوای سرد یا گرم را از هوا خارج می کنند تا هوا در داخل ساختمان یا اتاق گردش شود بدون اینکه بتوان دما یا دما را تجربه کرد.

پرده هوا چگونه کار می کنند

پرده هوا یا درهای هوا مانعی فیزیکی نیستند. پرده هوا کریت به سادگی وسیله ای است که جت هوای جت را تولید می کند و در هنگام ورود کارمندان یا مشتریان به یک اتاق یا ساختمان ، جوی هوایی از درهای ورودی در می رود. این کار با تولید یک جیب هوایی انجام می شود که اساساً هوای سرد را از فضای داخلی ساختمان دور می کند. هنگامی که از آن بهمراه درب فیزیکی استفاده می شود ، می تواند ابزاری فوق العاده مؤثر در حفظ هوای گرم داخل مرکز شما باشد.