سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر چرخ و پره های هواساز

 

راهنمای تعمیرات و مراقبت  پرده هوا

این بخش دربرگیرنده دستورها تعمیر و مراقبت گونه های هوادهنده ها می‌باشد.به خیر می‌دانید که کاربرد سیستم های تهویه مطبوع و به کارگیری از دستگاههای هوادهنده جهت آسایش ساکنین ساختمان میباشد.راجع‌به بیمار ستان ها و مرکز ها درمانی می بایست اعتنا داشت که‌این مرکزها در تمام بازه شبانه روز فعال بوده و اشخاص در اطاق ها حضور دارا‌هستند لذا اعتنا به فرمان مراقبت و تعمیرات در رتبه نخستین قراردارد و خدمت کاران و مسئولین تاسیسات این قبیل دستگاه ها بایستی بدقت سیستم را تحت لحاظ داشته و با طرح ریزی منظم و ظریف عمل تعمیرات و حفظ دستگاه های هوادهنده را با رعایت موارد ذیل مد لحاظ قرار دهند.

مراقبت و تعمیرات حرفه هواساز

بادبزن یا این که حرفه (FAN)در یک دستگاه هوا دهنده مهم‌ترین و یا این که همان قلب دستگاه هست. اجزای رشته عبارتست از: حلزونی(کاور حرفه)چرخ و پره های حرفه،‌شفت یا این که محور،‌یاتاقان ها ،‌موتور ،‌تسمه ،‌مبلغی و فلکه.

برای محافظت و تعمیرات اجزا فوق باید موارد ذیل را مد حیث قرار اعطا کرد.

حلزونی(کاور رشته)

بطور تر و تمیز تکان آزادانه چرخ رشته در باطن حلزونی را گزینه بازدید قرار داده و از عدم ارتعاش اطمینان نتایج نمایید .در فیس وجود ذرات گرد و غبار و رسوبات قشر داخلی حلزونی را پاک کنید

چرخ و پره های حرفه هواسازفـروش ویـژه انـواع دستگاه تصفیه هوا را از  کریت بخـواهیـد
1-همواره حین فعالیت جنبش آزادانه و فارغ از صدای چرخ رشته و پره ها را مد لحاظ داشته باشید.
2-اتصال پره های رشته به چرخ سفت باشد و از لق نبودن پره ها و توپی چرخ حرفه اطمینان نتیجه ها فرمایید.
3-اتصال توپی رشته و شفت را همواره در فواصل وقتی معلوم در اختیار گرفتن و دیدن فرمایید.
4-در چهره نیاز به پیاده کردن تیم چرخ و رشته اینکار می بایست با اعتنا صورت بپذیرد.
شفت یا این که محور رشته هواساز
شفت یا این که محور که رشته روی آن سوار شده‌است می بایست بطور مداوم گزینه در اختیار گرفتن و بازدید قرار گیرد تا در فیس مشاهده خوردگی و زنگ زدگی در آن قبلی از وارد آوردن زیان به دستگاه نسبت به تعمیر و یا این که بده بستان آن مبادرت شود.
یاتاقانهای رشته هواساز
شفت رشته به وسیله یاتاقان ها در محل خویش استقرار و نصب شده‌است و در مقابل اصطکاک و فرسایش مراقبت می‌گردد. یاتاقان ها یکی مهم ترین بخش های رشته است. مدام مطمئن باشید که یاتاقان صحیح بر روی شفت و یا این که درون محیط خویش قرار گرفته میباشد. مراقبت خوب یاتاقان ها قدمت آن‌ها را ارتقا می‌دهد. لذا لازم میباشد بصورت تر و تمیز بازدید و گریسکاری شوند. همواره نخست فصل افتتاح از دستگاه یاتاقان ها را از محل درنظرگرفته شده گریسکاری فرمائید.